Marzysz o imponującym „sześciopaku”? Zmierz się z aerobiczną „6” Weidera – najpopularniejszym na świecie zestawem ćwiczeń, przeznaczonym do kształtowania rzeźby mięśni brzucha.

Aerobiczna 6 Weidera to zestaw 6 ćwiczeń, które wykonuje się przez 42 kolejne dni, stale zwiększając liczbę powtórzeń według podanego planu. Nie jest to plan łatwy ani przyjemny, ale efekty warte są każdego grymasu bólu na twarzy i każdej kropli wylanego potu.

Zanim rozpoczniesz A6W, obejrzyj film instruktażowy i upewnij się, że wiesz, jak poprawnie wykonywać ćwiczenia. Ważne jest, by jak najbardziej zredukować obciążenie kręgosłupa i ćwiczyć efektywnie.

 

 

Aerobiczna 6 Weidera

Uwagi

  • Ćwiczenia wykonuj dzień po dniu
  • Mięśnie brzucha przez całą serię muszą pozostawać w pełnym napięciu
  • Nie odpoczywaj między ćwiczeniami w serii (ani między seriami)
  • Przy każdym skłonie przez około 3 sekundy zatrzymaj wykonywanie ćwiczenia w momencie największego napięcia mięśni
  • Nie rozdzielaj serii na różne części dnia; wszystkie ćwiczenia wykonuj pod rząd
  • W ćwiczeniach 1,3,5 wykonuj podaną liczbę powtórzeń na każdą nogę
  • Czas wykonania wszystkich ćwiczeń nie powinien przekraczać 40 minut

No comments yet.

Have something to say?