Dieta na potencję

Masz problemy z potencją, ale nie chcesz zażywać środków farmakologicznych? W pierwszej kolejności zadbaj o swoją dietę! Dzięki temu pozbędziesz się wstydliwego problemu, a twoje samopoczucie będzie utrzymywać się na bardzo wysokim poziomie.

Aby czerpać większą satysfakcję z życia seksualnego, nie wystarczy zażywać suplementów tuż przed zbliżeniem. Poziom naszego libido wynika z naszego stylu życia, a w tym przede wszystkim z diety, która – jeśli dobrze skomponowana – może zdziałać cuda.

Główne zasady diety na potencję

Zwiększ ilość spożywanego białka zwierzęcego (mięso drobiowe, jajka, ryby – sandacz, łosoś) – zawarta w tych produktach arginina podwyższa jakość spermy.
Przekonaj się do owoców morza – zawierają duże ilości cynku – pierwiastka, który odpowiada za zwiększenie poziomu testosteronu.
Jedz dużo warzyw (szczególnie tych zielonych i czerwonych) – kapusta, papryka, pomidory, szparagi, brokuły i sałata wzmagają produkcję testosteronu, który odpowiada za utrzymanie w dobrej formie naszych funkcji seksualnych.
Między posiłkami podjadaj pestki z dyni lub słonecznika – zawierają one bardzo dużo witaminy E, tzw. witaminy płodności (m. in. strzeże przed problemami z prostatą).
Od czasu do czasu włącz do diety nasycone kwasy tłuszczowe – cienko pokrojony boczek, niewielka ilość smalcu potrzebna do zrobienia pysznej jajecznicy mogą znacznie zwiększyć twój popęd seksualny.

Zrezygnuj ze słodyczy, a ilość spożywanych owoców zmniejsz na rzecz warzyw.
Ogranicz spożycie alkoholu (szczególnie gazowanego) – to właśnie on najczęściej jest winowajcą niepowodzeń seksualnych. Jeśli chcesz się czegoś napić, wybierz czerwone wino – dzięki niemu rozluźnisz się oraz odzyskasz dobre samopoczucie.
Unikaj białego pieczywa, tłustych potraw i sosów, czerwonego mięsa, mocnej herbaty i kawy – te produkty obniżają twoje libido! Już teraz wykreśl je z codziennego jadłospisu!
Zadbaj o lekkostrawną dietę – żaden z nas po obfitej uczcie nie będzie miał siły na łóżkowe igraszki.
Afrodyzjaki w diecie na potencję

Od dawna wiadomo, że istnieją produkty, które w naturalny sposób mogą wzmocnić twoją seksualną kondycję. Ich głównymi przedstawicielami są:

Czekolada
Chrzan
Zioła i różnego rodzaju przyprawy: dziurawiec, imbir, lubczyk, chilli, gałka muszkatołowa, czarna gorczyca, papryka słodka i ostra, pieprz, kardamon, bazylia, anyż, cynamon, wanilia, goździki, cynamon, jałowiec, cząber.
Owoce leśne: truskawki, jeżyny, jagody
Arbuz
Czosnek, seler, pietruszka, szparagi, marchew – te warzywa sprawią, że jakość twojej erekcji znacznie się podwyższy
Granaty – zawierają wiele cennych substancji zwiększających libido.
Wyżej wymienione produkty bez obaw włączaj do codziennego jadłospisu. Dlaczego? Bo są zdrowe i podwyższą nie tylko twoje libido, ale również libido twojej partnerki.

No comments yet.

Have something to say?